2014/05/06

Co podtrzymuje mnie na duchu ?

Cześć !
Dzisiaj wpadłam na pomysł ,że napiszę co mnie podtrzymuje na duchu ,a więc na pewno to jest mój psiak :) Gala może znacie ją z dawnych postów. Jeśli ktoś wgl chciał zerknąć. Przy Gali czuję ,że jest lepiej. Tak na prawdę to bardzo współczuję osobą ,które nie mogą mieć tego wspaniałego przyjaciela. To coś niesamowitego gdy przychodzimy do domu i wita nas mały kudłacz ,który tylko czeka ,aż z nim wyjdziesz na spacer i w końcu się wybiega. Fajnie tak patrzeć na skaczącą w moim wypadku białą kulkę ,która tylko czeka na odpowiedni moment żeby zacząć szczekać i się wygłupiać. To słodkie prawda ? Więc tak osoby ,które z jakiś powodów nie mogą mieć pieska radzę popytać rodziców ,spytać o radę koleżanek ,które mają takie oto zwierzątko i dalej korespondować z rodzicami . Kupić czy nie kupić ,uratować czy nie uratować ? Oto jest pytanie :)





6 komentarzy:

  1. kocham psy ;) post genialny a ty mądra obserwuję i liczę na rewanż ;) Widać że wiele pracowałaś nad tym blogiem ;) Będę wpadać częściej ;)

    byłabym bardzo wdzięczna za skomentowanie mojego najnowszego postu oraz poklikanie w linki ;)
    http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ładny piesek :)
    Obserwuję

    Może masz ochotę zobaczyć i zaobserwować mój blog ?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ahhh znam to, przychodzę na podwórko a tam mój pies aż skiełczy, skacze tak się cieszy jak mnie tylko zobaczy, szkoda że ludzie nie potrafią się tak cieszyć z małych rzeczy jak psy ;)
    obserwuję c;
    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też obserwuje i zapytam czy mogę liczyć na współpracę ?

      Usuń
  4. Fajnego masz psa, podoba mi się ! ;)
    Obserwuję !
    lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

ZA KAŻDY KOMENTARZ BARDZO DZIĘKUJĘ I NA PEWNO JAKOŚ SIĘ ODWDZIĘCZĘ <3 :*