2014/08/12

Eskalator 2014 ♥

Hey
Przepraszam za długą nieobecność ,ale miałam pewne kłopoty ze zdjęciami, wszystko już jest dobrze więc przejdźmy do postu. Ostatnio w Sosnowcu odbył się ,,Eskalator 2014'' . To był mój pierwszy festiwal na jakim byłam i powiem szczerze ,że atmosfera ,która tam panowała była świetna. Ale coś mi się wydaje ,że bardziej obchodzą was ludzie ,którzy tam wystąpili . Tymi ludźmi byli Dawid Kwiatkowski , Patryk Kumór ,Marta Bijan , Grzegorz Hyży, Donatan i Cleo . Był jeszcze rozdawać autografy może wam znany SBS.  Dzień tam spędziłam ze świetnymi ludźmi . Niestety pod czas festiwalu wydarzył się mały wypadek. Zrobiło mi się strasznie słabo w tłumie . Po poinformowaniu koleżanek wyszłyśmy z tłumu i poszłyśmy koło karetki . Później zaczęto mierzyć mi puls i ciśnienie. To było troszeczkę straszne ,ale po ogarnięciu całej sytuacji poszłyśmy dalej słuchać cudownych ludzi. Na tym kończę post i mam nadzieję ,że wam się spodobał.









Czy ktoś z was był na tym festiwalu ? Czy byłeś kiedyś na festiwalu ?

1 komentarz:

  1. Ja jestem co roku na Festowalu Reggae w Ostródzie w moim mieście gdzie mieszkam :)
    Świetne zjęcia
    ZAPRASZAM
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJĘ I CZEKAM NA REWANŻ

    OdpowiedzUsuń

ZA KAŻDY KOMENTARZ BARDZO DZIĘKUJĘ I NA PEWNO JAKOŚ SIĘ ODWDZIĘCZĘ <3 :*