2014/01/25

                                         HORSE

Bonjour kochani ! Dzisiaj wpadłam na pomysł ,że pokaże wam moją history związaną z końmi. Właściwie to będą zdjęcia stare ,ale i także nowe po jeździe będę pokazywać wam jak jeżdżę niestety nie zawsze ,bo z tym sportem łączą się wydatki (of course ). Mam nadzieję ,że spodoba wam się post i może ktoś z was też jeździ tam gdzie ja. Dobra przejdę do rzeczy żeby tak dużo nie pisać.

                                      Jeżdżę w stadninie w Ciężkowicach cudowne miejsce . <3
                                             Jest też bardzo duże jak widzicie ;*
                                                 Teraz są tam śliczne białe płoty ,a nie siatki  ;)

               Ja jak byłam malutka z mamą w stadninie przy Chimerze jeśli dobrze pamiętam ;*

                                           To koń rasy Shire Angus jest śliczny <3

                    Umiem wchodzić na konia normalnie ,ale wtedy musiałam ze schodków ;*









Tutaj podam wam fajne filmiki z udziałem koni to one poprawiają mi nastrój ;**





I to na tyle <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZA KAŻDY KOMENTARZ BARDZO DZIĘKUJĘ I NA PEWNO JAKOŚ SIĘ ODWDZIĘCZĘ <3 :*