2014/01/22

                         Purchases snow & beloved book

Hey kochani ! Dzisiaj skończyłam książkę ,która stała się moją ulubioną ,a teraz jestem w trakcie innej. Pierwsza książka to ,,Paulina w orbicie kotów,, autorki Marty Fox ,a druga to ,,Heartland,, autorki Lauren Brooke . Książki są cudowne i gorąco je polecam. Ale może przejdę do innej rzeczy bo o książkach dużo nie poopowiadam. Ostatnio kupiłam też świetne produkty do twarzy,ust i rąk ,a oprócz do ciała to kupiłam też moje ulubione świeczki o zapachu żurawiny mmm.... zapach teraz unosi się po moim pokoju jest cudowny po prostu uwielbiam ten zapach. Jest bardzo odprężający.
Oprócz tego można się przy nim dobrze zrelaksować np. czytając dobrą książkę pod ciepłym kocykiem i popijając gorącą herbatą z miodem i cytrynką lub owocami. Mhmm... już na samą myśl mam smaka. Jeszcze jedna sprawa już wczoraj u nas zaczął padać ŚNIEG !!! to było cudowne najwspanialsze co mogło nas spotkać , szkoda tylko ,że dopiero teraz ,ale to nic ważne ,że jest.

                                                          Mało tego śniegu ale jest ;**

 To jest ta książka o której mówiłam jest o blogerce Paulinie ,która ma kotkę . Blog pani Marty Fox :            http://marta-fox.blog.onet.pl/






                                        Świeczki dostępne w drogeriach Rossmann  ;**







 

1 komentarz:

ZA KAŻDY KOMENTARZ BARDZO DZIĘKUJĘ I NA PEWNO JAKOŚ SIĘ ODWDZIĘCZĘ <3 :*