2014/01/29

                                   My New Phone

Hey kochani ! Ostatnio skończyły mi się doładowania w telefonie i co,i co i mam ,mam nowy telefon :) Ze szczęścia nie mogłam się pozbierać. Jest śliczny znaczy dla mnie jest nie wiem jak dla was. I najlepsze co może być w telefonie to Android. Aha chciałam polecić wam blog o Arianie Grande :http://arianagrande-news.blogspot.com/.

                               przepraszam was za to zdj ,ale jakoś nie wyszło ;P

                                                     Na wygaszaczu mam Chanel-you

                                       A ogólnie na tapecie mam moją ukochaną Ariane <3

Chciałam wam też polecić 30 dniowe wyzwanie przede mną jeszcze  28 dni podejmijcie wyzwanie
tutaj dam wam linki do ćwiczeń :


Zestaw ćwiczeń z Mel B :

1.Rozgrzewka 5 minut :
















2.Brzuch 10 minut :
















3.Pośladki 10 minut :
















4.Nogi 10 minut :
















5.Rozciąganie 5 minut :
















+ co drugi dzień boczki z Tiffany :
















Podczas treningu odżywiajcie się zdrowo ;* Powodzenia !! 

1 komentarz:

ZA KAŻDY KOMENTARZ BARDZO DZIĘKUJĘ I NA PEWNO JAKOŚ SIĘ ODWDZIĘCZĘ <3 :*