2014/03/05

             Weekend and outfit for school

Hej kochani! Dzisiaj było po prostu fenomenalnie. Znaczy w szkole nie zbyt, ale dzisiaj nie będę was zanudzać moimi problemami. W domciu zjadłam sobie pyszną pizze. Ostatnio dużo rzeczy zmienia się w moim życiu nie wiem co robić. Nawet nie wiem co pisać. Teraz będę się też starać o bardziej profesjonalne zdjęcia niż te ,które zazwyczaj pojawiają się na blogu. Nawet nie mam czasu na moje ulubione zajęcie czyli jazdę konną. Dzisiaj nie mam weny do twórczego pisania. Potrzebuje zmian ,ale jakich?? Tego to ja sama nawet nie wiem. Tak w ogóle to mam dla was bardzo fajny jak dla mnie outfit do szkoły. Można przez to poczuć trochę lata. Choć i tak dopiero co zaczęła się wiosna. :)


 Mam nadzieję ,że was dzisiaj nie zanudziłam. Jeśli macie jakieś pomysły na posty to piszcie w komentarzach. :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZA KAŻDY KOMENTARZ BARDZO DZIĘKUJĘ I NA PEWNO JAKOŚ SIĘ ODWDZIĘCZĘ <3 :*