2014/01/13

                                     OPERA

Hey miśki ! Ostatnio byłam w Operze Śląskiej w Bytomiu. Było wspaniale ta muzyka i ten śpiew. To wspaniale od czasu do czas wybrać się w takie miejsce ,zasmakować czegoś innego. Opera to piękna rzecz w niej dzieje się magia. Te dekoracje i artyści a, muzyka wręcz poważna ,ale czasem wesoła. Nie jestem osobą słuchającą Opery ,ale to co zobaczyłam było piękne. Każde przetłumaczone słowo wyświetlane u góry opowiadało jedną wielką historię dwojga kochających się ludzi. Tu macie zdjęcia z Opery niektóre mogą być trochę ciemne bo w środku było trochę ciemnawo.


 Kilka najpotrzebniejszych rzeczy do Opery : telefon ,długopis,notatnik i oczywiście gazetka GLAMOUR .

                                                   Oczywiście bez GPS ani rusz ;)

                                                       Taka tam Opera (zdjęcie trochę nie wyszło)



              Ja byłam na Cyganerii ale chciałabym wybrać się na Upiora w Operze ;)
 To tyle na dziś mam nadzieję ,że choć trochę wprawiłam was w nastrój tego miejsca.
Możecie też sobie trochę Opery posłuchać :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZA KAŻDY KOMENTARZ BARDZO DZIĘKUJĘ I NA PEWNO JAKOŚ SIĘ ODWDZIĘCZĘ <3 :*