2014/01/12

WOŚP 22 FINAŁ

Hey wszystkim! Dzisiaj byłam na Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy! Było wspaniale chodziłam po mieście z Moniką,Kamilą i Gabrysią. Właściwie to tata Rysi (Gabrysia) zawiózł nas do Byczyny gdzie zbierałyśmy pod kościołem. Ludzie byli tam bardzo mili. Później pojechaliśmy do redakcji CO TYDZIEŃ i tam wypiłyśmy herbatę i zjadłyśmy pączki i babeczki. Na koniec dnia zostałam z Kamilą ,Natalią i Marcysią na rynku gdzie była fajna zabawa.

                                                              Ja z Moniką w Redakcji <3

                                                             Moja piękna puszka

                                       Były atrakcje typu pokaz Owczarków Niemieckich ;)

                                            A najlepszą atrakcją były maskotki Disney 

                                                                Gala znów była u Vet.

To na tyle z dzisiejszego dnia jutro dam post z wczoraj bo dziś już niezbyt mogę ;)

A wy byliście wolontariuszami na WOŚP ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZA KAŻDY KOMENTARZ BARDZO DZIĘKUJĘ I NA PEWNO JAKOŚ SIĘ ODWDZIĘCZĘ <3 :*