2014/06/26

BAL- KOMERS !

Cześć ! :'(
Dzisiaj moja klasa, wraz z innymi szóstymi klasami miała komers <3 Ile było płaczu nie da się zliczyć. Potańczyć ,potańczyliśmy ze łzami w oczach. Rozpacz ,która prześwitywała w nas ,była straszna. Dobrze ,że przynajmniej mamy siebie nawzajem. Klasa jak klasa ,kłótnie ,płacze, wybryki i radość. Czy za to wszystko musimy teraz tak cierpieć ? To nie do zniesienia . Pisząc ten post cała we łzach już nie wiem co pisać. Od pierwszej klasy razem ,a teraz ? Już nie. Już się rozstajemy. Nie mogę przestać myśleć o tym jak bardzo będzie mi brakować tej klasy. Tylko z wami moją klasą można było się tak pośmiać. <3 XOXO <3




A wam jak minął komers (jeśli już mieliście ) ?

1 komentarz:

  1. Pięknie wyglądacie! Ja za rok rozstaję się z moją klasą... nawet nie chcę o tym myśleć ;c
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na wakacyjny konkurs! ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń

ZA KAŻDY KOMENTARZ BARDZO DZIĘKUJĘ I NA PEWNO JAKOŚ SIĘ ODWDZIĘCZĘ <3 :*