2014/06/18

School and Life

Hello !
Dzisiaj strasznie się cieszę ,bo jutro nie idziemy do szkoły. Trochę można odetchnąć, w końcu .
Miło tak posiedzieć w domu i pooglądać na przykład ,,GOSSIP GIRL,, . O tak to mój ulubiony serial zaraz po ,,Sam & Cat,, haha.  Już niedługo wakacje mam nadzieję ,że cieszycie się tak jak ja . Nie mogę się doczekać . To będzie super w końcu bez szkoły te dwa miesiące. W następnym poście powiem wam jakie mam plany na wakacje . :)





A wam jak mija ten dzień lub tydzień ? :)

5 komentarzy:

  1. Piękna jesteś! ^^ Ja za bardzo nie chciałam tego weekendu, ani wakacji nie chcę, muszę pożegnać się z moją klasą ;C
    zapraszam na najnowszego posta --> http://krowokwiat.blogspot.com/
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog to byłabym wdzięczna gdybyś zaobserwował/skomentował c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, zdjęcia także mi się podobają. Zajrzysz? gabriela-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/sheinside.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też się ciesze, że wolne w końcu, chociaż na te parę dni.. co ja gadam, przecież ja w ten ostatni tydzień nie będę chodzić do szkoły, lel, tak bardzo nielubienie swojej klasy XD

    zapraszam na nową notkę! ~
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/2014/06/relcje-z-koncertow-lao-che-happysad.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ten tydzień był bardzo zakręcony,wystawieanie ocen - tragedia!
    Obserwuję bo bardzo spodobał mi się twój blog !
    izz-izzy.blogspot.com
    Mam nadzieję iż tobie również spodoba się mój !

    OdpowiedzUsuń

ZA KAŻDY KOMENTARZ BARDZO DZIĘKUJĘ I NA PEWNO JAKOŚ SIĘ ODWDZIĘCZĘ <3 :*